Ce iti place sa faci in timpul liber?

Am primit recent intrebarea asta si fara sa ma gandesc foarte mult am raspuns : nimic!
Adevarul este ca in ultimul timp nu prea am mai stiut ce este timpul liber! S-au adunat problemele de tot felul si am intrat intr-un ritm de viata cam nesanatos as putea spune.
In putinul timp liber ce il mai aveam, incercam sa ma odihnesc stand in casa sau navigand pe internet. Am fost ajus sa fiu din ce in ce mai obosit pana cand a trebuit sa ajut pe cineva la deszapezire! Cu toata oboseala mea, parca prindeam din ce in ce mai multa putere de munca si deveneam din ce in ce mai optimist. Pot spune acum ca putina miscare nu strica deloc! Am inceput sa merg pe jos acum ca nu mai am masina si incepe sa fie din ce in ce mai bine, incep sa ma simt mai bine!
M-am tot plans ca atunci cand eram in liceu sau si mai devreme, parca aveam mai mult timp liber dar realizez acum ca timpul liber ti-l faci tu daca reusesti sa iti faci o ordine in activitati. Aveam timp sa merg la innot, aveam timp sa ies cu baietii la un fotbal si apoi la un suc/bere! Acum nu imi mai ajunge timpul nici sa fac ceva ce imi place sau sa ma odihnesc dar reusind sa fac putina miscare in fiecare zi, ma mentin pe linia de plutire dintre sedentarism si sport!
As putea evita starea de anxietate prin a cauta ceva interesant in ceea ce fac in fiecare zi, astfel acele lucruri devenind placute! De asemenea, am citit undeva cum ca lavanda ar fi un remediu natural pentru anxietate!
Tot timpul este la dispozitia noastra! Modul in care il petrecem il face sa fie timp liber sau ocupat! Daca am incerca sa privim lucrurile putin mai diferit si sa vedem ceva placut in tot ceea ce facem si sa credem ca ne ajuta, daca nu e chiar asa, poate am cosidera tot timpul ca fiind timp liber!
Urmand ceea ce am spus mai sus, am cosiderat ca pot acorda 30 de minute daca nu mai mult si pentru scrierea unui articol!
Ce imi place sa fac in timpul liber? Putina miscare si sa imi pun gandurile pe o foaie de hartie/blog!

Lasă un comentariu