Obositi din nastere?

Obositi din nastere?

Sunt obosit/a! De fiecare data cand aud aceste doua cuvinte imi induc o stare de oboseala. La nivelul psihicului,oboseala e una dintre cele mai contagioase boli. Ajungem sa ne petrecem majoritatea timpului intr-o monotonie continua si primim aceasta „boala” fara sa observam. Sa fie oare acest lucru o cauza a trecerii accelerate a timpului ?
Dupa cum se stie, somnul dintre 19:00 si 00:00 este cel mai priitor corpului uman. Putini dintre noi dorm in acest interval orar. Preferam sa pierdem acele ore de somn pentru a petrece mai mult timp in fata calculatorului sau pur si simplu pentru a sta treji cat mai tarziu.
Un program de somn bine structurat ar fi cel mai bun remediu pentru aceasta oboseala.

2 gânduri despre „Obositi din nastere?

  1. Bine te-am gasit pe blog! :))
    Eu sufar de oboseala cronica, probabil din motivele expuse de tine mai sus. Nu pot si nu vreau sa adorm devreme, desi stiu ca mi-ar prinde bine… Dar viata e atat de scurta!!!

  2. incerca sa faci si putin sport!…sa nu-mi spui ca nu este timp…si 30 de minute de mers pe jos poate sa faca minunui in timp…spun sta din proprie experienta…

Lasă un comentariu